Aurel Agache – pentru Consiliul Judeţean Braşov

50 de ani, tată a trei copii, tehnician instalaţii gaze, consilier parlamentar, activist de mediu

FB https://www.facebook.com/agacheaureldionisie/

 

Locuiesc în Codlea, împreună cu soția și cei trei copii: 1 fată de 12 ani, un băiat de 10 ani și o fată de 4 ani. De 32 de ani, lucrez ca tehnician la firma Transgaz, iar din 2018 sunt și consilier parlamentar pe probleme tehnice la cabinetul senatorului Allen Coliban. 

Întotdeauna m-a revoltat modul în care atât administrația locală din Codlea, cât și administrația județeană se raportează la cetățeni și la datoria pe care o au față de aceștia. Lipsa competenței, lipsa dialogului cu cetățenii și mai ales lipsa  interesului față de nevoile și problemele reale ale comunității m-au determinat să fac pasul spre politică și să îmi asum, în 2016, un mandat de consilier local din partea partidului Uniunea pentru Codlea. 

În perioada iunie 2016 – noiembrie 2017, am reprezentat în Consiliul Local o bună parte a codlenilor nemulțumiți de performanțele actualei administrații locale, care își doreau o schimbare a vechiului sistem și a vechiului mod de a face politică. 

În ultimii ani, am investit mult timp și energie analizând cauzele și căutând soluții pentru problemele de poluare a aerului, apelor și a solului în special pe raza UAT Codlea, dar și în municipiul Brașov, fiind unul dintre inițiatorii proiectului și petiției “Stop poluării din Brașov! Vrem aer curat!”.

În calitate de consilier judeţean, îmi propun ca, până la finalul mandatului, să schimb radical modul de abordare a activității de consilier județean. Consilierul județean este în slujba cetățeanului, nu în slujba intereselor de grup sau personale, așa cum s-a întâmplat în ultimii 30 de ani. Este necesară o schimbare totală de atitudine, în așa fel încât activitatea Consiliului Județean să fie una transparentă, coerentă, predictibilă și de calitate.

În același timp, mă voi concentra pe implementarea Proiectului SMID (Sistem de Management Integrat al Deșeurilor) și pe obținerea finanțării necesare, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020.

Leave a Reply